Brev:
Vitamintilskud til dreng
20. januar 2005
Alder:
13 mdr.
Vitamintilskud til dreng
Hej
Min søn er nu efterhånden blevet 13 måneder - pyh hvor er tiden dog bare fløjet.... Men det jeg ville høre dig om er, skal han have noget tilskud af nogen art?
Vi fik at vide, at man kunne stoppe med jerndråber og d-vitamin når han fyldte 1 år og det har vi gjort. Men er der andet vi bør give ham i stedet for?
Hej-hej!